TRASA CELOTNEGA PROJEKTA

! LOKACIJA TEKAČA !

Copy to Clipboard

Dan 1

Črna na Koroškem – Solčava – Kamnik – Kranj

Start: izpred Kulturnega doma Črna na Koroškem, sobota 31. avgust 2019 ob 10.00

• zbor tekačev in udeležencev starta s programom je na ploščadi pred Kulturnim domom od 9. ure naprej
  • 9.10 – 9.40 Športne aktivnosti po postajah za otroke in starše
  • 9.40 – 9.55 Nagovori pred štartom
  • start 10.00

Število kilometrov: 92 km

Opis trase:

Skupni tek z otroci in športniki je skozi center Črne na Koroškem, kjer se teče levo v krožišču v smeri Športnega parka Črna na Koroškem. Otroci zaključujejo skupno spremljanje tekača pri igrišču.

Skupina tekačev, ki bo nato spremljala tekača in ekipo bo tekla z njim do Solčave preko Koprivne, tek bo počasen in primeren za vsakega tekača, ki je vajen teči daljše razdalje. Po skupnem prihodu v Solčavo (prihod okrog 13.00 ure) bo tekač nadaljeval tek z ekipo proti Lučam (prihod okrog 14. ure) in nato po dolini Podvolovjek. Sledi vzpon na Črnivec (vrh bo dosežen okrog 15.30-15.40), kjer se na glavni cesti usmeri s tekom navzdol v smeri Kamnika (prihod v Kamnik 16.45 – 17.15).

Iz Kamnika se teče po lokalni cesti proti vasem Križ, Moste, Komenda, Cerklje, Velesovo, Britof, po Jezerski cesti v Kranj in nato zavijemo desno ter tečemo v smeri centra, kjer takoj za reko Kokrico zavijemo levo na Cesto Staneta Žagarja in tečemo v sam center Kranja, kjer se dnevni tek zaključuje na parkirišču pred hotelom Creina (predviden prihod okrog 19.30 ure).

Zaključnega sprejema ali dogodka ni, projekt ni dobil podpore pri organizaciji sprejema tekača na cilju s strani MO Kranj ali lokalne športne zveze.

Google maps link: tukaj

Dan 2

Kranj – Naklo – Podbrezje – Črnivec – Sp./Zg. Ootk – Begunje – Žirovnica – Jesenice – Kranjska Gora – Vršič – Trenta (vas) – Bovec

Start: parkirišče pred hotelom Creina, nedelja 1. september 2019 ob 8.00

Število kilometrov: 103 km

Opis trase:

Start teka je ob 8. uri. Najavljen je prihod župana g. Matjaža Rakovca, ki bo pozdravil tekača in njegovo ekipo in jim zaželel srečno in uspešno pot tekom dneva.

• obisk in pozdrav župana MO Kranj g. Matjaža Rakovca, skupna izjava za medije, 7.40
  • prihod in srečanje tekača z motoristično skupino Beli Angeli, 7.45

S startom iz centra Kranja se teče v smeri Police, kjer se nato teče v smeri stare ceste skozi Naklo, Bistrico, Podbrezje, Posavec, Dobro Polje in Črnivec. Nato se usmeri na cesto proti Spodnji/Zgornji Otok in Zapužam ter Begunjam, kjer se nato nadaljuje tek proti Žirovnici.

• sprejem tekača v Žirovnici – zbirno mesto ali točka: pred stavbo občine Žirovnica
  •  pričakovan prihod: 10.45-11.15

Sledi tek po cesti proti Jesenicam, po cesti mimo jeklarne in proti središču mesta kjer tekača sprejmejo pred stavbo občine Jesenice.

• sprejem tekača na Jesenicah – zbirno mesto ali točka: pred stavbo občine Jesenice
  •  pričakovan prihod: 11.45-12.15

Sledi tek po lokalni cesti v smeri Kranjske Gore. Tekača bodo na meji med občino Jesenice in Kranjska Gora počakali vrhunski lokalni športniki, pod imenom Team Kranjska Gora in z njm odtekli do centra Kranjske Gore, kjer se ga pričaka.

• sprejem tekača v Kranjski Gori – zbirno mesto ali točka: trg pred cerkvijo
    •  pričakovan prihod: 14.15 – 14.45

Nadaljuje se tek po cesti, ki se usmeri proti Vršiču. Po cesti na Vršič bo tekač tekel ali premagoval višino s hitrim korakom. Postanek se planira pri Tonkini točki (pričakovan prihod 16.30 – 16.45), kjer bo pripravljena pogostitev tekačev, ekipe in drugih, ki ga spremljajo na Vršič. Prihod na Vršič se planira za 17. uro.

Od Vršiča se teče po cesti v dolino Trente, ter nato nadaljuje tek proti Bovcu. Cilj dnevnega teka bo pred hotelom Alp Bovec. Pričakovani prihod je okrog 20. ure.

Google maps link: tukaj

Dan 3

Bovec – Tolmin – Plave – Dobrovo (Brda) – Gorizia/Nova Gorica – Komen

Start: v Bovcu, izpred stavbe občine Bovec, ponedeljek, 2. september 2019 ob 8.00

Število kilometrov: 115 km

Opis trase:

Iz središča Bovca se teče na cesto v smeri Srpenice in naprej proti KObaridu (pričakovnai prihod 10.00 -10.30), tekač nato teče naprej v smeri Tolmina (pričakovani prihod na rondo je 11.45 – 12.15), kjer nadaljuje pot po cesti naprej v smeri Doblarja, Kanala ob Soči in Plav (pričakovni prihod 14.15 – 14.30). V Plavah se tekaška pot nadaljuje desno preko reke Soče in sledi vzpon proti Gonjačam, Šmartnem v Brdih in Dobrovem.

• sprejem tekača v Dobrovem – zbirno mesto pred stavbo občine Brda
  •  pričakovan prihod: 15.50 – 16.00

Tek se nadaljuje po lokalni cesti v smeri Vipolž ter prečka slovensko-italijansko mejo, teče se v smeri Mossa (pričakovni prihod je 16.30 – 16.45), nadaljuje se proti Ločniku pri Gorici in kmalu tekač stopi nazaj na slovensko ozemlje in teče naprej proti Šempetru pri Gorici (pričakovani prihod 17.15 – 17.30).

Tek se nadlajuje naprej v smeri Volčje Drage, Dombrave, Branika in sledi še zadnji vzpon proti Komnu. Pričakovani prihod v Komen je 19.30 – 20.00. Cilj dnevnega teka je pred stavbo občine Komen.

Google maps link: tukaj

Dan 4

Komen – Dutovlje – Sežana – Opčine – Trieste/Trst – Muggia/Milje – Ankaran – Koper – Izola – Piran – Sečovlje  (Seča)

Start: izpred stavbe občine Komen, torek 3. september 2019 ob 8.00

Število kilometrov: 84 km

Opis trase:

Tečemo iz centra Komna proti Dutovljem (Dutovlje – pričakovani prihod 9.15) po lokalni cesti in nato proti Dol pri Vogljah, kjer takoj za naseljem prečkamo mejo med Slovenijo in Italijo in tečemo naprej proti Opčinam (pričakovani prihod 10.15).

V Opčinah se priključimo na cesto z oznalo E61, ki gre proti Trstu, na klancu navzdol, pri oznaki odcepa desno “Via Commerciale” zavijemo na to cesto, ki poteka proti obali Trsta. Tek poteka po mestni cesti, mimo glavne želežniške postaje Trst, in se nadaljuje proti industrijski coni, kjer se priključimo v Miljah na cesto, ki gre proti San Rocco in še naprej proti Lazeretu. Tukaj se ponovno vstopi nazaj na slovensko ozemlje (prehod meje I/SLO – pričakovani prihod 12.30) in tečemo pocesti skozi Ankaran v smeri Kopra. Vsa pot poteka blizu obale.

Tek po Kopru poteka v smeri centra, srečamo se s podžupanom MO Koper, ki pozdravi tekača, ter se nato bnadlauje po kolesarski stezi ob obali v smeri Izole. Med Izolo in Portorožom tečemo po stezi “Parenzana”; tek se nadaljuje vse do  Sečovelj, kjer je predviden konec dnevnega teka (pričakovani prihod okrog 18.30 – 19.00).

Google maps link: tukaj

Dan 5

Sečovlje (Seča) –  Dragonja – Župančičič – Kubed – Črni Kal – Kozina – preko Brkinov – Ilirska Bistrica

Start: iz obale Sečovlje / Seča, sreda 4. september 2019 ob 8.00

Število kilometrov: 83 km

Opis trase:

Tekač začenja svoj tek v Sečovljah in teče v smeri mejnega prehoda, kjer zavije levo proti vasi Dragonja, tek se odvija po lokalni cesti in poteka vse do vasi Župančiči, nato proti Babiči, Sv. Antonu (pričakovani prihod okrog 10.00). Tekač nadaljuje svoj tek po lokalnih cestah proti Črnemu Kalu, teče se skozi Petrinje in do Kozine (pričakovani prihod v Kozino – OMV je okrog 13.15-13.30 ure). V Kozini se sreča z prijatelji iz sosednje občine Pivka.

-> spremljanje tekača z kolesarji in športniki iz občine Pivka  (spremljajo tekača vso pot od Kozine, preko Brkinov in vse do Ilir. Bistrice)

Teče se po lokalnih cestah, ki potekajo preko Brkinov, skozi Tatre (pričakovani prihod okrog 15.00 ure), takoj za vasjo ga pričaka skupina tekačev iz občine Ilirska Bistrica, ki bodo s tekačem nadaljevali tek vse do cilja v Ilirsko Bistrico (pričakovano srečanje s tekači ned 15.00 in 15.30 uro). Tek se nadaljuje proti Gaber, Tominje, Dobropolje in se zaključuje v središču Ilirske Bistrice pred stavbo občine Ilirska Bistrica (pričakovani prihod v Ilirsko Bistrio je med 18.00 -19.00 uro).

Google maps link: tukaj

Dan 6

Ilirska Bistrica – preko Snežnika mimo planinskega doma na Sviščakih – Kozarišče – Babno Polje – Prezid (HR) – Gorači (HR) – Cabar (HR) – Mandli (HR) – Osilnica

Start: izpred stavbe občine Ilirska Bistrica, četrtek 5. september 2019 ob 8.00

Število kilometrov: 108 km

Opis trase:

Tekač začenja dnevni tek izpred stavbe občine Ilirska Bistrica, kjer se usmeri na cesto na Sviščake. Trasa, ki se vzpenja vse do planinskega doma Svišlaki je dolga nekje dobrih 19 kilometrov. Na tej poti bodo z njim kolesarji iz občine Pivka in tekači iz občine Ilirska Bistrica. Pričakovani prihod na planinsko kočo je okrog 10.30 – 11.00. Na koči bo kratek postanek za ekipo in vse spremljevalce, z pogostitvijo s čajem in sladkim pecivom. Na voljo bo tudi hrana na žlico.

Iz lokacije koče se tek nadaljuje po cesti v smeri Mašuna, kjer se pri odcepu gozdne ceste za smer grad Snežnik pot tekača nadaljuje po tej gozdni cesti (smer grad Snežnik in naprej po planoti vse do Kozarišča in Pudoba (pričakovani prihod v Kozarišče/Pudob je okrog 13.30 – 14.00).

Tekač nadaljuje svoj tek po cesti v smeri proti Babnemu Polju, prečka državno mejo in teče naprej v smeri Parga (HRV), kjer se na cesti z takoj za naseljem Gorači in lokalom “Caffe bar Medo” usmeri levo proti Cabarju. Tek se nadaljuje ob reki Kolpi (še vedno na hrvaški strani), vse do Osilnice, kjer se vstopi nazaj v Slovenijo in se zaključi pred stavbo občine Osilnica (pričakovani prihod je okrog 17.30 – 18.00).

Google maps link: tukaj

Dan 7

Osilnica – Kostel – Stari trg ob Kolpi – Vinica -Podzemelj – Metlika

Start: izpred stavbe občine Osilnica, petek 6. september 2019 ob 8.00

Število kilometrov: 105 km

Opis trase:

Tekač začenja tek izpred stavbe občine Osilnica, kjer ga bo pozdravila županja z ekipo in učenke ter učenci podružnične osnovne šole v Osilnici. Tek se nato nadaljuje po lokalni cesti ob reki Kolpi proti Petrina, kjer bo sprejem tekača na lokaciji trgovksega centra nasproti bencinske črpalke

-> sprejem tekača in pozdrav z županom občine Kostel – predviden prihod 10.15 – 10.30

Tek se nadaljuje naprej po lokalni cesti ob reki Kolpi do fare, Gorenje Žage in Laz ob Kolpi, kjer je pri gostišču Kolparaft postanek ekipe in tekača (predviden prihod 11.15-11-30). Po okrepčilu in pozdravu z lastnikom podjetja, ki je tudi namenil donacijo na Ustanovo Mali vitez se tek nadaljuje proti Dolu mimo kampa Muhvič ter v klanec proti Starem trgu ob Kolpi (predviden prihod 13.15 – 13.30). Nadaljuje se tek po lokalni cesti proti Sinjemu vrhu, Vinici in Adlešiču (predviden prihod 17.15 – 17.30), ter nato proti Podzemlju (predviden prihod 18.30) in proti Metliki, kjer je zaključek dnevnega teka pred stavbo občine Metlika. Predviden prihod na cilj je med 19. in 19.30 uro.

Google maps link: tukaj

Dan 8

Metlika – Šentjernej – Kostanjevica na Krki – Cerklje ob Krki – Brežice – Bistrica ob Sotli – Podčetrtek

Start: izpred stavbe občine Metlika, sobota 7. september 2019 ob 8.00

Število kilometrov: 106 km

Opis trase:

Tekač začenja s tekom pred stavbo občine Metlika ob 8. uri, kjer mu srečno pot in lahke noge zaželi župan občine, z njim bodo tekli prve kilometre proti Trnovcu, Doljnemu Suhorju in do vrha ceste preko Gorjancev lokalni tekači. Predviden prihod na vrh klanca je ob 9. 30 uri.

Tek se nadaljuje po cesti v smeri proti Novemu Mestu in se ob prihodu v mesto v prvem semaforiziranem križišču nadaljuje proti Ratežu in Šentjerneju (predviden prihod v center Šentjerneja je 12.15 – 12.30)

• sprejem tekača v Šentjerneju – zbirno mesto pred stavbo občine Šentjerneju

Tek se nadaljuje proti Doljni Prekopi in Kostanjevici ob Krki, kjer ga v središču sprejme in pozdravi župan občine (predviden prihod je 13.10 -13.20).

• sprejem tekača v Kostanjevici ob Krki – zbirno mesto pred stavbo občine Kostanjevica ob Krki

Tek se nadaljuje po lokalni cesti proti Cerkljam ob Krki, Čatežu ob Savi ter v smeri Dobove (pričakovani prihod 15.20 – 15.35). Nadaljuje se tek v smeri Župelevca, in po cesti proti Bizeljskem, Bistrici ob Sotli (pričakovani prihod 17.40 – 17.50) in nato proti končnemu cilju dnevnega teka Podčetrtku. Pričakovani prihod tekača in ekipe v center Podčetrtka je med 19. – 19.30 uro.

Google maps link: tukaj

Dan 9

Podčetrtek – Vonarje – Rog. Slatina – Rogatec – Podlehnik – Ormož – Ljutomer

Start: izpred športne dvorane Podčetrtek, nedelja, 8. september 2019 ob 8.00

Število kilometrov: 91 km

Opis trase:

Tek se začenja s ploščadi športne dvorane Podčetrtek, kjer se teče po kolesarsko sprehajalni stezi mimo kompleksa Aqualuna in se usmeri na traso po Vonarju proti Rajnkovcu. Nato se teče desno po cesti v smeri nogometnega igrišča Rogaška Slatina (pričakovani prihod 9.00 – 9.15) in naprej po cesti v središče mesta do Zdraviliškega trga, kjer je sprejem tekača in pozdav župana občine Rogaška Slatina (pričakovani prihod 9.30).

-> sprejem tekača Zdraviliški trg, Rogaška Slatina

Nato se teče po cesti mimo hotelskih kompleksov proti Sp. Sečovju ter se na glavni cesti usmeri desno proti Rogatcu. V Rogatcu se tek nadaljuje po lokalnih cestah proti Žetalam in Podlehniku ter Vidmu pri Ptuju ter po cesti do jeza pri Ptujskem jezeru (pričakovani prihod 13.15 – 13.30). Po prehodu jeza se teče po lokalnih cestah (označen kolesarski poti) v smeri Stojncev, Formina in v Forminu se tekač vključi na glavno cesto cesto proti Veliki Nedelji.

-> tekača pričaka skupina kolesarjev pri baru Jurij, Mihovci pri Veliki Nedelji

Tek v spremstvu kolesarjev se nadaljuje po cesti do Ormoža, kjer se na vstopu v mestu tekaču pridružijo otroci iz športne šole DADA, ki bodo z njim tekli do osrednjega sprejema na Kerenčičevem trgu. Pričakovani prihod v Ormož je me 16.00 – 16.30.

-> sprejem tekača in ekipe v Ormožu, pozdrv z županom in drugimi

Po sprejemu in pozdravu z županom se tek nadaljuje v smeri Ivanjkovcev, kjer se mu bodo pridružili tekači iz Atletskega kluba Ormož in drugi (pričakovani prihod v Ivanjkovce 17.45) ter nato nadaljevanje spremljanja s kolesarji vse do Žerovincev (pričakovani prihod 18.00). V Žerovincih ga pričakajo kolesarji in tekači iz občine Ljutomer in ga pospremijo vse do središča Ljutomerja. Pričakovani prihod v Ljutomer je 19.15 – 19.45.

Google maps trasa: tukaj

Dan 10

Ljutomer – Razkrižje – Gibina – Sv. Martin na Muri (HR) – Mursko Središće (HR) – Pince – Lendava – Kobilje – Hodoš – Kuzma

Start: izpred občine Ljutomer, ponedeljek, 9. september 2019 ob 8.00

Število kilometrov: 103 km

Opis trase:

Tekača na starto pozdarvi županja občine Ljutomer in mu zaželi srečno do zadanega cilja. Skupaj z lokalnimi športniki in učenci se bo odtekel krog po središču Ljutomerja, nato se tekač z ekipo odpravi po cesti v smeri razkrižja in Gibine, kjer prestopi državmo mejo in andlajuje tek s tekom po hrvaški strani po lokalni cesti proti Sv. Martinu na Muri.

-> sprejem tekača, pozdrav z županom občine Sv. Martin na Muri (pričakovani prihod ob 9.30 – 9.45).

Po pozdravu in postanku se tekač odpravi po lokalni cesti proti Murskemu Središču, kjer vstopi nazaj na slovensko ozemlje (pričakovani prihod na MP 10.45 – 11.00) in se takoj za mejnim prehodom usmeri desno na lokalno cesto v smeri Pinc. Tek se nadaljuje po lokalni cesti, kjer tekač predvidoma ob 11.45 prispe v Pince se usmeri proti Lendavi.

-> sprejem tekača v središču Lendave, lokalni pobudniki, donatorji in prijatelji tekača (brez podpore občine Lendava)

> lokacija sprejema:  središče Lendave, dvorišče Obrtne zbornice Lendava (lendavski park), pričakovani prihod 12.15 – 12.45

Tekač nato nadaljuje tek po lokalni cesti skozi Lendavo v smeri Dobrovnika, Kobilja (pričakovani prihod 14.35) in Hodoša (pričakovani prihod v Hodoš 16.45).

Tek se nadaljuje proti Adrijancem, Ženavljem in Tvrdovi in se nadaljuje proti Kuzmi, kjer se pričakuje prihod tekača na cilj med 19.30 – 19.45 uro.

Google maps trasa: tukaj

Dan 11

Kuzma – Cankova – Radenci – Apače – Sladki Vrh – Šentilj – Zg. Kungota – Sp. Kungota – Dolnja Počehova – Maribor – Selnica ob Dravi

Start: izpred občine Kuzma, torek, 10. september 2019 ob 8.00

Število kilometrov: 100 km

Opis trase:

Tekač začenja tek izred stavbe občine Kuzma, kjer ga pozdravi župan občine Kuzma s sodelavci, in teče po lokalni cesti proti Rogašovcem in Cankovi (pričakovani prihod 9.50). S tekom nadaljuje po cesti proti Mur. Petrovcem in Radencem, kjer se v križišču usmeri v smeri proti Gornji Radgoni (pričakovani prihod v središče 11.45).

-> sprejem tekača in skupni tek z lokalnimi tekači do meje z občino Apače

Skupaj z tekači se teče po lokalni cesti proti Apačem, kjer ga na meji med občinami Gornja Radgona in Apače (predviden prihod 12.10 -12.20) pričaka župan občine Apače s tekači, ki bodo z njim tekli vse do središč Apač, kjer je osrednji dnevni dogodek “Gremo Laufat – dan za zdravje”.

-> sprejem tekača na osrednji prireditvi v Apačah, skupni tek z otroci

– > predviden prihod v Apače 12.30 – 12.45

Tek se nadaljuje po lokalni cesti proti Tratam, Sladkemu Vrhu in preko glavne ceste v smeri proti Zg. Kungoti. Tekača v Zg. Kungoti pričakajo učenci osnovne šole Zg. Kungota z učiteljicami in učitelji ter z ravnateljico.

-> sprejem tekača in skupni tek na igrišču

-> predviden prihod 16.15 -16.30

Tek se nadaljuje po cesti proti Sp. Kungoti z učenci in ostalimi tekači, kjer nato tekač nadaljuje tek proti Dolnji Počehovi in zavije desno v krožišču v smeri Maribora (pričakovani prihod na začetek Šentiljske ceste 17.15).

Na parkirišču pred Porshee Maribor je zbirno mesto za tekače, ki bi želeli teči z tekačem do središča Maribora. Teče se po Šentiljski cesti vse do železniške ceste, kjer se zavije desno na ulico Trg Boris Kidriča, teče se naravnost na Razlagovo ulico, kjer skupina prispe na osrednji dogodek v Mariboru.

-> sprejem tekača, pozdrav in osrednji dogodek v Mariboru, trg generala Maistra (park pred I. gimnazijo)

-> predviden prihod tekača z skupino tekačev 17.30 – 18.00

Po kratkem programu in pozdravi sledi skupen tek vseh tekačev po cesti do stadiona, kjer se usmerijo levo in v naslednjem križišču tečejo desno po Gosposvetski cesti. Teče se po pločniku, tek se nadaljuje mimo študentskih domov, mimo Mariborskega otoka, v smeri Bresternice do končnega cilja v Selnici ob Dravi. Cilj tekačev je pred stavbo občine Selnica ob Dravi, kjer tekače pričaka županja. Poskrbljeno bo za osvežitev z pijačo in sladko pogostitev tekačev.

Pričakovani prihod v Selnico ob Dravi je 19.30 – 20.00.

-> sprejem vseh tekačev, pozdrav in dogodek v Selnici ob Dravi z druženjem pred stavbo občine Selnica ob Dravi

ZA VSE TEKAČE IZ MARIBORA, KI BODO TEKLI BO POSKRBLEN PREVOZ NAZAJ (BREZPLAČNO) Z AVTOBUSOM!

Google maps trasa: tukaj

Dan 12

Selnica ob Dravi – Radlje – Dravograd – Ravne na Koroškem – Prevalje – Črna na Koroškem

Start: izpred osnovne šole Selnica ob Dravi, takoj za skupnim tekom z učenkami/učenci in vzgojitelji, sreda, 11. september 2019 ob 8.00

Število kilometrov: 75 km

Opis trase:

Start zadnjega dne je izpred osnovne šole Selnica ob Dravi.

Pred samim startom tekača proti cilju projekta, je še spominski tek z sošolkami in sošolci Anžeta, ki bodo skupaj z tekačem naredili simbolični krog na trasi OŠ Selnica – stavba občine Selnica in nazaj ob glavni cesti do Osnovne šole Selnica. Po pozdravu z županjo se bo tekač odpravil proti končnemu cilju v smeri Črne na Koroškem.

Teče se po glavni cesti, ki poteka po dolini Drave do Ožbolta (pričakovnai prihod 9.45), Podvelke (pričakovani prihod 10.30) in Radelj ob Dravi (pričakovni prihod 11.30 – 11.45).

Tek se nadaljuje naprej proti Dravogradu, kjer se preko mosta čez reko Dravo usmeri po cest proti Ravnam na Koroškem (pričakovani prihod 14.45 – 15.00) ter v nadaljevanju skozi Prevalje (pričakovani prihod 15.20 – 15.30). Tek se nadaljuje proti Mežici, Žerkjavo, in Črni na Koroškem. S tekom skozi središče Črne na Koroškem se bo tekal in ostali usmerili proti stadionu Črna na Koroškem kjer se ob vstopu naredi še zadnji sombolični krog vseh udeležencev ter se tako zaključi tek Okrog Slovenije 2019. Pričakovani prihod na cilj je 18.00 – 18.30.

Sledi program zaključka projekta.